wtorek, 5 lutego 2013

o czym ja mam z tobą myśleć

Brak mi czasu, siły i emocji w ludziach.



7 komentarzy:

  1. "Uchodzi z nas powietrze, zmieniamy się ..."
    podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. listopad wiosna. u mnie od tygodnia swieci słońce, chce się żyć, w końcu.

    OdpowiedzUsuń
  3. wyczuwam lekki summertime sadnes.

    OdpowiedzUsuń
  4. "na zupkę"? :)

    ładny staroć, to przerażające, ile dobrych zdjęć chowa się po szufladach..

    niestety łączę się w bólu. ja ostatnio nawet myślałam o robieniu autoportretów. bo w modelkach nie mogę odnaleźć TYCH emocji..

    OdpowiedzUsuń
  5. zaczynam żałować, że tak rzadko czytam komentarze pod moimi nędznymi postami, bo dopiero dzisiaj do Ciebie trafiłam...zdjęcie powyżej bardzo do mnie trafia, tak samo jak i opis (niestety...)

    OdpowiedzUsuń