poniedziałek, 18 lutego 2013

i was wrong.

pierwsze autoportrety.





11 komentarzy:

  1. bardzo podobające się dłonie

    OdpowiedzUsuń
  2. tak prosto w oczy, tak jakbyś wiele wiedział.
    //co za tym idzie zacny self :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na drugim trochę jak Rojek. podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma za co, Rafale.
    PS. nie da się przed Tobą ukryć tożsamości? :c

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne zdjęcie, spojrzenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, tak, to jest genialne rozwiązanie... może nie będzie tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zobaczyłam. i się zgadzam. tylko, powiedz, skąd ta wiedza? już nie o moją tożsamość pytam. ale bardziej ogólnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. //spam spam, może się jeszcze załapiesz na obydwie wystawy bo są do połowy marca. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ach, nieważne. to chyba było bardziej do mnie samej niż do Ciebie.
    PS. przejrzałam całe Twoje archiwum. i rozumiem już, dlaczego porównanie do Rojka było swego rodzaju komplementem (nie dawało mi to spokoju, a archiwa są najlepszym źródłem wiedzy, o).

    OdpowiedzUsuń