piątek, 13 kwietnia 2012

Katowice we wspomnieniach.

Ktoś wrzucił to świetne zdjęcie na zupę i wspomnienia znów mnie dopadły. Warto zobaczyć, jak kiedyś wyglądał katowicki dworzec kolejowy. Pierwsza moje w pełni świadome kroki na Śląsku zostały postawione właśnie na tym dworcu. Na tej estakadzie. Ile razy potem wracało się tam tylko po to, żeby być. Ile minut przeczekanych. Szkoda, że tego miejsca już nie ma. Zostało otoczenie, klimat, wspomnienia i zdjęcia.
Poniżej widok na dworzec tuż po otwarciu. Niżej cztery zdjęcia otoczenia dworca, które zrobiłem w czerwcu 2011. Na samym dole kompilacja zdjęć wykonanych przez Pawła Stolarza, znanego jako Jimmi. Zrobił je moim aparatem, stąd je mam. Aczkolwiek prawa autorskie należą do niego. Dodam, że on zrobił te zdjęcia w sierpniu 2010 roku, czyli na 'chwilę' przed zburzeniem dworca.





Nie zezwala się na kopiowanie, edytowanie i rozpowszechnianie powyższego zdjęcia. 

4 komentarze:

  1. Te schody... przecież były piękne... ach klimat starych dworców.. uwielbiam...
    warto wracać do takich wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. och te przesiadki o 5 rano w kato nieprzytomnym od aviomarinu
    lowe

    OdpowiedzUsuń
  3. chce tylko, żeby oddali mi potem sklep z tanimi książkami. amen.

    OdpowiedzUsuń