piątek, 16 marca 2012

tegie.

Obczajanie szuflady, część trzecia.
Smutni panowie z labu zepsuli mi film. Na szczęście kilka fajnych klatek wyszło. Na tym zdjęciu Ania. Chyba wrzesień, Tarnowskie Góry. Whisky i koksy. Ania (mam nadzieję) mogłaby się tu jeszcze pojawić razów kilka. 

Śpieszę też donieść, że miałem do 18 marca mieć bana na digarcie, ale mnie pokusiło moje drugie konto z mleczami i trollowałem na forum, więc siedzę w kącie do 25 marca. :< Bezduszni są! Będę musiał znaleźć sobie zajęcie na piątkowy wieczór i sobotni też! Na pewno wpadnę w alkoholizm i w ogóle.

Kiev 88
Wega 90/2.8
Fuji Pro160


3 komentarze:

  1. Zdecydowanie Anka mogłaby się pojawiać u Ciebie częściej, świetna uroda i coś dobrego można by stworzyć.
    btw. nie sądziłam nawet, że spotkam tutaj kogoś z moich stron - miło.

    OdpowiedzUsuń
  2. a to źli ludzie, jak tak mogli Ci bana dać? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ma bardzo charakterystyczną urodę i przywodzi mi na myśl Karolinę Gruszkę, ale to bardzo dobrze. i wiesz już się nie mogę tej Waszej współpracy doczekać i tego, aż się pochwalisz klatkami;-)
    Co do Śląska to są przede wszystkim ludzie, przynajmniej dla mnie. Mieszkam tutaj i nie jestem pewnie zauważyć większych różnic, czy zachwycić się bardziej, ale miło się czyta że Śląsk nie kojarzy się tylko z patologią, brudem i kradzieżami węgla.

    ps. Betina z tej strony.

    OdpowiedzUsuń