niedziela, 5 lutego 2012

Patka.

No cóż, to już moja wielka porażka. Mało światła, więc operowałem tylko czasami migawki wg zewnętrznego światłomierza. Leningrad spoko, Kiev też spoko. Jak widać, bokiem światła nie puścił. Rafał nie spoko, bo przestawiłem w obiektywie przysłonę z 2.8 na 8, czego nie zauważyłem, bo nie bawię się w podgląd głębi w takich warunkach. A film, to ledwo iso 160. 

Kajam się, bo mi szkoda. Musiałem przerobić na BW, żeby coś z tego mieć. Niżej sfotografowana Patka całkiem dobrze sprawia się przed obiektywem. No ale Rafał dupa, skoro na widok 9-latki zupełnie nie wie co zrobić. :D Miało być tak pięknie.

Kiev 88
Kodak Pro 160
Wega-12 90/2.8




4 komentarze:

  1. a mi się podobają
    te zdjęcia, pierwsze najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze jest niesamowite! jak dobrze, że miała jasny sweterek :) szalenie mi się podoba to zdjęcie

    OdpowiedzUsuń