czwartek, 17 listopada 2011

Myslo, Myslo ponad wszystko!

Myslovitz jak zawsze rozpierdoliło system! Niemal dwugodzinny koncert w gdańskim Parlamencie był mega. Obawiałem się głównie piosenek z ostatniej płyty, ale chłopaki się postarali i zagrali koncert adekwatny do mroźnej jesieni. "Wieża melancholii" na początek to strzał w dziesiątkę. Tak mi się zdaje. Niestety mimo plotek nie zagrana została piosenka "Myszy i ludzie", co przyprawiło Natalię O. o smutek i łzy. Jak widać na którymś zdjęciu. 
Osobiście chyba ogłuchłem, bo stałem przy samej scenie, po prawej. Oczywiście przy głośnikach. No. Lubimy to! 

A Jaca się uśmiechnął do mnie. Z racji, że jednak nie dało mi się przemieszczać, to Przemek Myszor jest tylko na kilku zdjęciach, a Lala pojawił się tylko dlatego, że wyszedł do jednej piosenki na scenę. :>

















3 komentarze: